Hongerig naar iets nieuws?

Sluit je aan bij team positive en maak biologisch eten mainstream!

Dit zijn onze waarden

✅ We zijn nuchter en staan met beide benen op de grond.

✅ We zijn transparant, eerlijk en winden er geen doekjes om.

✅ We staan voor onze keuzes en nemen onze verantwoordelijkheid.

✅ We gaan voor het allerbeste, zijn ambitieus, open en reflectief.

Positive working

Van positive eating tot positive working. Je raadt het al positiviteit is wat ons drijft! We zien en denken in mogelijkheden om processen te versnellen, verduurzamen en verbeteren. Dat is hoe we samenwerken en onze nieuwe producten ontwikkelen.

Onze cultuur

TerraSana is ooit klein begonnen, met de droom van één hardwerkende man. Die droom is blijven ontwikkelen en uitgegroeid tot hét positive eating merk met meer dan 60 medewerkers. 

Familie is de fundering van TerraSana. De Barnhard’s werken op verschillende afdelingen in het bedrijf van operations tot aan sales en marketing. Maar familie zit ook in de bedrijfscultuur waar openheid, verbinding en gezellige borrels part of the deal zijn. 

Met zestig unieke mensen aan boord is harmonie key. Wij gaan voor duurzaam in onze producten, met onze klanten en zéker met onze collega’s. Verschillende mensen die allemaal op een hun eigen manier ergens heel goed in zijn. Wat ons samenbrengt? Stuk voor stuk gedreven mensen die gedijen bij groei.

Bij team TerraSana ligt de focus op jouw krachten en hoe die het team versterken. Ondertussen leer jij van en groei je door de sterktes van anderen. Hiervoor gebruiken we de wereld van verschil van Mapstell. Samen maken we het verschil en onze verschillen samen maken ons heel.

Ontmoet onze afdelingen

Management

Ons management heeft een open door policy. Aan het roer houden ze de lijnen kort, transparant en open. Zo houden we de processen helder en blijven de producten des te lekker en duurzaam! TerraSana gelooft in de kracht van verbinding en die begint bij het management.

Sales

Ons salesteam gelooft in écht eten en deelt deze liefde graag met (nieuwe) klanten. Zij luisteren naar de mooie verhalen van klanten voor ze alle ins en outs over onze producten delen. Zij zijn sterk in het onderhouden van duurzame relaties en maken graag nieuwe.

Marketing

Marketing mag het allerlekkerste en puurste eten voorzien van een stralend jasje en een goed verhaal. Dat wil zeggen een transparant verhaal waarmee de klant weet wat hij/zij in de pan heeft. They make positive eating look good!

Inkoop

Zij zoeken naar pareltjes in de wereld van food! Vinden de juiste producten en producenten met een uniek en sterk verhaal. Wil je Japans leren praten? Misschien kun je bij inkoop je skills opvijzelen. Met ons uitgebreide Japanse assortiment is die kans groot!

Kwaliteit

Echte fijnproevers die het naadje van de kous willen (w)eten als het over regels, keurmerken en de gewenste crunchiness gaat. Bij kwaliteit staan ze vanaf het eerste begin voor hoogstaande smaak en kwaliteit van producten.

Logistiek

Als de producten richting ons warehouse komen zijn zij er altijd om te zorgen dat iedere order bij de juiste mensen terecht komt. Rekenwerk, precisie, check, check en nog een check om er zeker van te zijn dat iedereen zijn dosis TerraSana krijgt.

Productie

Zij houden aan de lopende band een oogje in het zeil. Om de kwaliteit, smaak en look te waarborgen. Zij stemmen de machines zo af om die precieze crunchiness te krijgen waar kwaliteit voor tekent. Zij zorgen dat op elk TerraSana potje een deksel past, secuur, efficiënt en overzichtelijk.

HR

HR zorgt dat TerraSana de werkgever is die het wil zijn. Binnen het team zorgt HR dat iedereen zich gehoord en gezien voelt. Zij zijn het aanspreekpunt voor vragen en maken je professionele groei concreet. De verbindende factor tussen het team van 60 mensen.

Finance

Wij rekenen op ons finance team! Deze rekenwonders houden het kostenplaatje in balans. Zij zorgen dat financieel alles op rolletjes verloopt, zodat we ieder jaar weer nieuwe producten kunnen lanceren. Waar we allemaal van genieten!

IT

Met collega’s tot in Duistland, Frankrijk en Spanje is in contact blijven een dingetje. IT bouwt ons netwerk en houdt zowel de lange als onzichtbare lijnen kort! Voor meer dan 400 producten en 60 medewerkers zorgen zij dat de systemen probleemloos werken. Dat is van onschatbare waarde. Zo kan de rest van ’t team altijd vinden wat we nodig hebben.

De knappe koppen van TerraSana

Cees Barnhard

ProductieplannerCees is productieplanner en dare we say lefgozer?! Hij houdt van avontuur. Op de werkvloer waar geen dag hetzelfde is, en op de verre reizen die hij maakt. Op de vraag wat wil je altijd nog een keer doen zegt Cees: 'Boven Dubai uit een vliegtuig springen. Mét parachute natuurlijk!' Twee dingen die wél op repeat staan? Zijn favoriete TerraSana producten tamari en seitan. Die lekkere smaak is een avontuur op zich!

Eerstehands verhalen van oud-stagiaires

Ik werd met open armen ontvangen

Sanne van der Kroft - oud-stagiaire marketingIn 2021 ben ik afgestudeerd aan de Hotel Management School in Maastricht. Ik liep van februari tot juni 2021 stage op de marketingafdeling. Tijdens mijn stage heb ik heel veel mogen leren en bijwonen binnen het team. Ik heb het als heel erg leerzaam en leuk ervaren. Het is een klein bedrijf, waarbij iedereen elkaar kent en alle afdelingen in nauw contact zijn met elkaar. Ik heb mij altijd fijn gevoeld binnen het team en binnen het bedrijf. Het team ontving mij met open armen en betrok mij bij de grote gebeurtenissen.

Lekker veel actie én ruimte om te ontwikkelen

Lieke de Jong - oud-stagiaire HRMAls derdejaarsstudent van mijn hbo Human Resource Management opleiding aan de Hogeschool Leiden heb ik bij TerraSana de ruimte gekregen om mijzelf te ontwikkelen en werkervaring op te doen. Ik ben elke dag met plezier naar TerraSana gegaan en heb mijn stageperiode als zeer fijn en uitdagend ervaren. TerraSana is een mkb-bedrijf met een kleine HR-afdeling. Hierdoor is het elke dag anders en heb ik veel meegekregen van de verschillende werkzaamheden op het HR-gebied. Hierbij kun je denken aan de verzuimregistratie, beoordelingsgesprekken, sollicitaties, administratieve werkzaamheden, opstellen van contracten en verklaringen, regelen van reiskostenvergoeding en nog veel meer. Mijn stagewerkzaamheden zijn erg variërend geweest.

Vision

We willen biologisch eten en positive eating mainstream maken.

Mission

We maken biologische, pure en eerlijke producten voor foodlovers die geven om wat ze in hun mond stoppen. Dat is positive eating!

Leer ons kennen op Instagram